Rok 2021 a Ušlechtilý pijan

Milí čtenáři Ušlechtilého pijana, 

ráda bych vám popřála všechno nejlepší do nového roku (byť už tady pár nějaký pátek je). Připijte kvalitním čájem či výběrovou kávou a očekávejte zde spoustu nových článků.  

Prosinec pro mne nebyl jednoduchým měsícem, neboť jsem místo tradičního užívání si adventu zápasila s covidem. (Jako skvělý lék se projevila káva!) Přesto jsem si dokázala Vánoce užít na maximum. Pod stromečkem se mimo objevilo docela dost čaje a nová konvička. Byly to nádherné dny.

Momentálně se pokouším úspěšně uzavřít první semestr na nové vysoké škole. Myšlenky mi od skript a seminárek utíkají k zábavnějším činnostem, jako je třeba malování, chození po horách nebo psaní. Seznam nápadů na články pro Ušlechtilého pijana se tak neustále prodlužuje. Jen co bude příležitost, dám se do tvoření. Do článků budu vkládat hodně vlastních zkušeností. Holá fakt si přece jen můžete najít v knihách. 


Na co se v únoru můžete těšit? 

  • Na pokračování seriálu o mém čajovém nádobí 
  • Na moje faily během domácí přípravy kávy 
  • S neortodoxními čajaři se podělím o to, jaké mi chutnají směsi z Oxalis (ortodoxní čajaři mi to prominou a článku se pro jistotu obloukem vyhnou) 


Na závěr si dovolím malé ohlédnutí za rokem 2020 a za články pro Ušlechtilého pijana, ze kterých mám nejlepší pocit. 


Ještě jednou přeji krásný nový rok! 

Kája

Komentáře

  1. Jak si nikdy předsevzetí nedávám, tak letos chci trochu změnit návyky a zlepšit svůj životní styl. Začal jsem tím, že jsem přestal pít alkohol. Teda nešel jsem úplně na nulu, ale chci si dát suchý leden a trochu se vyčistit. A další měsíce teda konec opíjení, ale když už, tak ve společnosti a menší množství kvalitního alkoholu než litry nějakého patoku. Osobně mám rád značku Nordicspirits, ale jako je mi to jedno. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý napsaný komentář.

Tento měsíc máte rádi