21 Rock'n'Roll Cafe Olomouc - pohodová kavárna

Nedaleko hlavního nádraží v Olomouci se nachází pohodová kavárna 21 Rock'n'Roll Cafe. Ihned poté, co vstoupíte do nevelkých, ale velmi originálně zařízených prostor, vás ovane atmosféra šedesátých let USA, všudypřítomného chromu, zářivé červené a neutuchajícího rokenrolového podkresu. V nabídce kavárny je kromě kvalitní kávy a příbuzných nápojů také velmi chutné palačinky, lívance, milk-shake a jiné dobroty, které k tomuto stylu podniku neodmyslitelně patří. V podniku je také možnost dát si točený cider, pivo nebo něco ostřejšího z široké nabídky alkoholických nápojů. 21 Rock'n'Roll Cafe jednoduše uspokojí každého zákazníka a co víc, absolutně nadchne každého milovníka "starých časů" a starých dobrých amerických "šedesátek". Návštěvu této stylové kavárny lze určitě doporučit, pokud sem zavítáte jednou, budete se určitě chtít ještě vrátit. Já osobně jsem kavárnu navštěvoval pravidelně a ukázal ji mnoha přátelům. Objevte ji také!

Komentáře

  1. Pravda, že u nádraží jsem v Olomouci nikdy nebyla. Ale překvapilo mě celkově, kolik těch pěkných kaváren tam je. I když teda asi nejvíce na mě zapůsobilo Long Story Short, ale tak to je už taková klasika. Osobně mám ráda, když se třeba ke kávě podává i další sortiment. Nemusí to být nutně kvalitní alkohol, ale občas mám pocit, že se kavárny zredukovaly na donut, různé druhy kávy (stejně piju jenom jednu) a to je vše.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý napsaný komentář.

Tento měsíc máte rádi