Čajové festivaly aneb Kam na výlet za výbornými čaji

Tak, jako se konají hudební akce, konají se i akce zaměřené na jídlo, pivo... a také náš oblíbený čaj. Podívejte se, kam se letos můžete vypravit. 
čajové festivaly

Festival čajových nadšenců 

Místo: Kadaň 
Kdy: 1. 8. 2020 
Vstupné: zdarma 

Čajomír fest 

Místo: Praha, Vyšehrad 
Kdy: 15. - 16. 8. 2020 
Vstupné: 200 Kč/den

Svátek čaje/Swieto herbaty 

Místo: Cieszyn
Kdy: 29. a 30. 8. 2020 
Vstupné: dvoudení vstupenka: do 5. 8. 450 Kč, později 500 Kč, jednodenní vstup na místě: 400 Kč

Čajů fest

Místo: Ústí nad Labem 
Kdy: 30. 8. 2020
Vstupné: 170 Kč v předprodeji, 220 Kč na místě 

  • Osobně jsem byla jen na Svátku čaje (celkem třikrát). Podrobněji jsem o něm psala v článku Svátek čaje bude až v sprnu. Sice jsem dva roky žila v Praze, ovšem Čajomíru jsem se nezúčastnila. Jeden rok jsem chodila po Alpách, druhý rok jsem si léčila angínu z Alp... 

Komentáře

  1. Tyhle festivaly neznám, ale mohla by to být dobrá příležitost, jak se zase podívat do Ústí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý napsaný komentář.

Tento měsíc máte rádi

Espresso, lungo nebo dopio?