O čem tento blog bude?

Je sobota 9. 5. 2020 a já poprvé „oficiálně"uvádím tento blog. Pracovala jsem na něm skoro dva týdny, abych před spuštěním připravila dostatečné množství článku. V dalších odstavcích vám vysvětlím, co mě k založení vedlo a co můžete od blogu očekávat.


ušlechtilý pijan

Historické souvislosti 

Letos tomu bude dlouhých 13 let, co jsem poprvé začala blogovat. Můj osobní blog najdete na jednoduché adrese www.kajinblog.cz a najdete na něm všem, co nějak souvisí se mnou. Jedná se především o mé zážitky, názory, zkušenosti a zájmy. Dohromady je to takový miš maš, který spojuje pouze má osobnost.

Jako začínající blogerka jsem vedla též tematicky blog Atlas psů. Obsah odpovídal věku, byly to především fotky psů postahované všude možně z internetu. Vedení psího blogu mě ale hodně bavilo. Pravděpodobně proto, že se podrobně zabýval jednou z mých velkých vášní. Zrušila jsem ho, jakmile jsem pochopila, že kopírování nemá moc velký smysl. Pořád ve mne ale hlodala myšlenka založit blog podobného charakteru. Jenomže o čem, abych na něm měla co říct? Váhala jsem dlouhé roky.

Jako učitelka jsem v roce 2018 založila Učitelský blog, který mi bohužel dlouho nevydržel. Ne že bych neměla o čem mluvit, cha cha. Inspirace byla hromada, plán jsem měla na dlouhou dobu dopředu. Zrušila jsem ho, protože moje působení na internetu začali sledovat žáci a jejich rodiče. Bylo mi nepříjemné, že mě mohou vidět i v trochu jiné roli. Na čas jsem pozastavila i osobní blog. Před obnovením jsem ho důkladně procenzurovala.

Protože píšu ráda, bylo jasné, že brzo začnu vymýšlet něco dalšího. Plány jsem začala páchat loni na podzim. Napsala jsem na papír několik témat, která bych zvládala a sepisovala k nim seznamy potenciálních článků. Jedním z témat byl čaj. Pak mě napadlo, že bych ho mohla spojit s kávou. Aspoň bude více nápadů, říkala jsem si.

Koncem dubna jsem se do toho konečně pustila. Přispěla tomu těhotenská a karanténní nuda.


Čaj a káva dohromady? 

Vím, že hodně lidí vyznává jen jedno nebo druhé. Věřím ale, že se najde i hodně takových, jako jsem já. Miluju čaj, miluju kávu a těžko bych mohla určit, co z nich je lepší. Co se týče článků, mám více nápadů na čajové téma, ale nechci kvůli tomu kávu odstrčit.


Co čekat od tohoto blogu? 

Spoooustu informací, které se nějakým způsobem dotýkají čaje nebo kávy. K tomu mé osobní zkušenosti a zážitky spojené se zmiňovanými. Chci psát jasně a srozumitelně, abych vás obohatila o nové vědomosti bez zdlouhavého výkladu. Chci prostředictvím tohoto blogu šířit kulturu ušlechtilých nápojů a zvýšit počet gurmánů.

Seznam některých z připravovaných článků: 
  • Typy čajových konviček 
  • Jak doma připravit chutnou kávu 
  • Co je výběrová káva
  • Zelené čaje z Japonska 
  • Čaj a jeho vliv na zdraví 
  • Závislost na kofeinu 
  • Moje oblíbené čaje 
  • Kofein v těhotenství 
  • Pití čaje na cestách 
Články budou vycházet ve středu v 17:00 a v sobotu v 10:00. 


Jak můžete ušlechtilého pijana sledovat? 

Ušlechtilý pijan má svou stránku na Facebooku. Budu na něm informovat o nových článcích, přibývat budou i jiné typy příspěvků. Podpořte mě svý lajkem!



Jestli jste na Instagramu, najděte si profil @uslechtilypijan
A kdo používá bloglovin, najde pijana samozřejmě i tam.

Follow



Nyní si proklikejte zveřejněné články a potěšte mě komentářem. Budu vám moc vděčná. 



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý napsaný komentář.

Tento měsíc máte rádi

Espresso, lungo nebo dopio?